Autor |
Temat: Rozpoczelismy prace nad grą bitewną Aliens vs Predator:Wind |
Lance Corporal
Dołączył: 2004-04-25
Posty: 25
|
Rozpoczelismy prace nad grą bitewną Aliens vs Predator:Wind
Chętnie nawiązę kontakt z utalentowanymi i pomysłowymi ludźmi.Neleży zrobić coś czego brakuje... Odpowiedzi prosze przesyłać na adres two-hudson@tlen.pl.
|
|
2004-04-25 17:12:09
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Wiesz, watpie zeby ktos na to odpowiedzial powaznie, sam popatrz co napisales: gowno napisales , nic nie wiadomo, kompletnie nic, utalentowani i pomyslowi ludzie...mafie organizujecie czy dom publiczny?
Po za tym raczej nie sadze zeby komus chcialo sie pisac na maila . To forum fanow obcego, wiec jesli tworzysz cos zwiazanego z saga to wypowiedz sie na ten temat tutaj. Tylko obszernie, najlepiej z fotkami i bez quizeryzmow  ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-04-25 17:34:22
|
|

MODERATOR
Dołączył: 2002-03-19
Posty: 1103
|
OFF TOPIC - do skasowania za jakis czas....
Vyso, potrafisz sie powstrzymac zeby nie zjebywac kazdego kto tylko pojawi sie na forum?
Koles nic zlego nie napisal, niesugerowal ze pozjadal wszystkie rozumy, chce cos zrobic, suzka kontaktu, a dostaje takie niemile przyjecie. Powoli robi sie tu zbyt elytarnie....
A co do samej gry:
2-Hudson: Powodzenia. Daj znac jak cos zrobicie  ____________________________________ Uwazaj o co prosisz bo mozesz to dostac
|
|
2004-04-25 18:25:09
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Ale co?
Ja sie wcale nie przypieprzylem, raany no.
Ja tylko stwierdzilem ze napisal zdecydowanie za malo i poprosilem zeby dal wiecej infa ,zeby sie wlasnie dowiedziec czy cos zrobili i jak to wyglada, bo ciezko jest odpowiedziec serio na informacje, czy propozycje ktorej w sumie nie ma , a sam cynk ze ktos robi bitewniaka AvP to naprawde bardzmo mala informacja. Gdzie ja sie tu przypiepszam no? Wszyscy jacys przewrazliwieni
Nie robcie ze mnie niewiadomo kogo znowu no , dwa czy trzy razy bylem troche niemily bo mi rozne figlarze podpadly, a wy mi od razu plakietke ze cham no. Nieladnie... ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-04-25 19:36:53
|
|
Lance Corporal
Dołączył: 2004-04-25
Posty: 25
|
Re: Vysogotek
Za niedługo uruchomię stronę internetową, gdzie będzie można znaleźć informacje na ten temat i na bieżąco śledzić postępy w tworzeniu gry. Troszeczkę już zrobiłem, ale temat jest otwarty, czekam na propozycje.
|
|
2004-04-25 20:23:34
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Spoko
Ale wiesz, wrzucilbys jakies obszerne info na forum, zdjecia czy cos, bo nie bede sciemnial i mowiac wprost niespecjalnie umiem to sobie wyobrazic. gra bitewna...hmm...macie wlasne matryce do odlewu olowianych figurek?
Serio napisz cos wiecej bo nic nie wiadomo , no chyba ze przed uruchomieniem strony to tajemnica...:]
No i jezeli szukacie ludzi, to by trza bylo sprecyzowac do czego ich potrzebujecie...
BTW
Moze Ender mial racje, nie obraziles sie chyba o pierwszego posta?  ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-04-25 21:49:38
|
|

MODERATOR
Dołączył: 2002-03-19
Posty: 1103
|
2-Hudson: czekamy na informacje na temat gry ::
Ja tam bitewniakow nie lubie, ale mam wrazenie ze makiety korytarzy, APC, i zolnierzyki by mnie ruszyly....
:)  ____________________________________ Uwazaj o co prosisz bo mozesz to dostac
|
|
2004-04-25 22:47:24
|
|
Private First Class
Dołączył: 2004-02-18
Posty: 55
|
Witam
Ja wolę rpg, ale jak coś wymyślę to na pewno napiszę. Mam pytanie ?
Skąd weźmiesz figurki ??? Ja próbowałem grać figurkami w aliens rpg, ale nie wyszło. Zrobiłem figurki Marines, ale z obcymi miałem problem. Zrobiłem jedną figurkę i próbowałem zrobić więcej, ale nie miałem cierpliwości więc zacząłem grać bez figurek. Pomysł masz ekstra. Pożyczę od kolegi podręcznik do warhammera, trochę poczytam i sprubuję ci pomóc. Makiety APC, dropa itd. można zrobić z papieru ze strony z papierowymi modelami z aliena (nie pamiętam adresu ale znojdziesz go na stronie Ciacha, aliens rpg. A poza tym napewno wszyscy użytkownicy forum znają ten adres)
|
|
2004-04-28 22:17:53
|
|

Lieutenant Colonel
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1321
|
2-hudson
Hm...no i co?
Jakieś postępy ? Może jakieś info w końcu ?
Nie pozwól żeby okazało się że przeczucia Vysa były słuszne
Czekamy na cokolwiek.
pozdr ____________________________________ SHIT HAPPENS
|
|
2004-04-29 07:48:08
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Ej no! ja wcale nie chce miec racji!
Same quizery na tym swiecie? ehhhh ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-04-30 22:11:08
|
|
Lance Corporal
Dołączył: 2004-04-25
Posty: 25
|
ałego scenariusz narazie nie moge zdradzić...(tajemnica ). Słów pare:Chcieliśmy aby gra była wkomponowana w sage.Odrzuciliśmy fabułę 3 i 4 cześci - uśmierciliśmy Ripley, Newt, Hicka i Bishopa. Fabuła nie różni się zbytnio od Aliens RPG. Otóż ekipa Sulaco zostaje uznana za zaginioną i zostaje wysłana ekspedycja ratunkowa. Oczywiście należy przyjąć że planeta LV-426(moja ulubiona he he) nie została zniszczona. Oddział marines ma spacyfikować ową planetę...
Strona internetowa za tydzien moze dwa bedzie working, na razie zbyt mało czasu aby ją ukończyć.
Postępy: ukończyliśmy prace nad mechaniką Colonial Marines, kończymy Predatorów, no i pozosali nam jeszcze Obcy.W ostatnim czasie nawiązaliśmy kontakt z firmą wykonującą matryce(może coś z tego będzie).Na dzień dzisiejszy mamy jedynie kartonowe karty postaci,ale mam nadzieje że bedzie można pograć. Nie zaczęliśmy pracy nad lokacjami na planszy do gry. Główny cel: stworzenie gry bitewnej której akcja toczy się w pomieszczeniach zamkniętych(mam tutaj na myśli pokoje, korytarze i kanały. Czekam na pomysły planszy.
Pozdrawiam
2-hudson
|
|
2004-04-30 23:10:04
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1965
|
Moim zdaniem, jesli chcecie zrobic ciekawego bitewniaka z alienami, powinniscie skupic sie nie na historii, ale na samej mechanice rozgrywki. Swiatem gry jst po prostu samo Universum obcego. Scenariusz w grze bitewnej to tylko tlo dodajace smaczku samej taktyce.
Po skonczeniu mechaniki gry mozna zaczac kobinowac jakies historyjki, kleic je nawet w jakies kampanie itp. ale to jak mowie pozniej. PRZEDE WSZYSTKIM MECHANIKA GRY. Przynajmniej ja tak to widze
|
|
2004-05-05 14:08:13
|
|

Major
Dołączył: 2002-09-08
Posty: 842
|
no nie wiem Suchy...
wiele gier cierpi z powodu bardzo slabego watku.
dla mnie mistrzowska gra RPG to baldur's gate1. Jesli zrobicie chociaz mechanizm podobny do tego z Baldurs Gate albo Fallout to bede zadowolony.
|
|
2004-05-05 17:24:24
|
|
Delano
I ain't that good.
|

First Lieutenant
Dołączył: 2003-12-22
Posty: 436
|
Chyba mylimy tu trochę pojęcia. Fabuła jest ważna, oczywiście, ale raczej w grach RPG, typu Baldur czy Torment.
Natomiast w bitewniakach na pewno sensowna i logiczna mechanika to podstawowy punkt wyjścia. Nie zazdroszczę Wam chłopaki - nie będzie łatwo stworzyć sensowny system obsługujący te 3 rasy. ____________________________________ Weylan-Yutani: Brewing better beer.
|
|
2004-05-05 17:55:12
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Od biedy mozna sprobowac zaimplementowac mechanike z polskiej planszowki z obcym , na tyle grywalna ze na rozegranie malych misji z malymi oddzialami, po drobnych przerobkach moglaby wystarczyc, przynajmniej jako beta :] ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-05-05 18:19:17
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1965
|
Kolabor - dokladnie jak mowi Delano, mylisz pojecia W bitewniaku fabula to tylko tlo! Glowna sila tkwi zawsze w zlozonosci i logice zasad. Jesli to bedzie na dobrym poziomie to cala reszta sama sie juz ulozy.
|
|
2004-05-05 21:15:42
|
|

Major
Dołączył: 2002-09-08
Posty: 842
|
macie racje, ale...
nadal uwazam, ze fabula JEST wazna. nie chcialbym grac w jakiegokolwiek bitewniaka z fabula typu: "nagle wyskakuja na was krasnoludki zza krzakow!"
|
|
2004-05-06 16:07:54
|
|
Delano
I ain't that good.
|

First Lieutenant
Dołączył: 2003-12-22
Posty: 436
|
Kolabor, pogadaj z ludźmi ktorzy mają za sobą setki sesji bitewniaka - i zapytaj, ile fabuł z nich pamiętają :)
W tego typu grach fabuła czasem sie przydaje, ale raczej rzadko - głównie w "firmowym" wydaniu. Ludzie grający na co dzień przyjmują sobie tylko pewne założenia co do armii, warunków w jakich toczy się bitwa, terenu itp.
A gdybyś do bitewniaka ułożył jedną fabułę, to po prostu miałbyś 100 odzworowań potyczki z gatunku: "Oddział pod dowództwem Delano natyka się w ruinach na niewielkie gniazdo Obcych, w pobliżu rozbił się też statek Predów, wywiązuje się walka".
To tak jakbyś w kółko grał w grę typu Ardeny, Bzura, czy co tam jeszcze. Zaletą bitewniaków jest możliwość dowolnego aranżowania scenariuszy. ____________________________________ Weylan-Yutani: Brewing better beer.
|
|
2004-05-06 17:19:21
|
|
Lance Corporal
Dołączył: 2004-04-25
Posty: 25
|
Dobra wiadomość
Mechanika została ukończona.Fiu fiu, rzeczywiście troche roboty było, ale może warto...czas pokaże, na razie nie mamy zbytnio czasu, aby pracować na pełnych obrotach(sesja sie zbliża )ale napewno gra do druku i do testowania na pewno ukaże się do końca maja na stronce internetowej(która jest już prawie na ukończeniu). Tak, mechanika jest ważna.
Niestety nie bedzie ona oparta w całości na Falloucie(chociaż pewne podobieństwa bedzie można zauważyć - wiele godzin spędziłem przy tej grze), BG odpada, Obcy - planszówka - nieeeee! W tej grze jedyne co było godne uwagi, to samo wykonywanie kolejnych czynności.
Nowinki: Powstała pierwsza duża lokacja. Zatytułowaliśmy ją Mrowisko(he he), a do niej po 2 kampanie dla każdej z ras(na początek sporo)
Napewno nowością w grach bitewnych, którą chcemy wprowadzić to hostage- dla Obcych żywiciele, dla Marines cywile,których należy chronić...(Może być fajnie - ale tego związku nie będę teraz opisywał - zbyt pracochłonne i zajęłoby sporo miejsca)
POZDRAWIAM
|
|
2004-05-07 20:31:56
|
|
Private First Class
Dołączył: 2004-02-18
Posty: 55
|
Makiety
Jeśli chcecie robić jakieś makiety to myślę że zrobienie makiet do Alien: Winds Of War będzie dużo łatwiejsze od makied do warhammera i warzone. Ściany można by wyciąć z jakiejś cieniutkiej blachy i zrobić tak aby można było je łączyć na różne sposoby. Jak grałem w Aliens rpg figurkami to zrobiłem to z plastiku. Moim zdaniem jest super bo jak skończysz grać to możesz rozłożyć a puźniej złożyć na inny sposób. Co sądzicie ?
|
|
2004-05-10 20:20:31
|
|
|