Autor |
Temat: Pewnie wszyscy widzieli....... |

MODERATOR
Dołączył: 2002-03-19
Posty: 1103
|
|
2004-04-02 09:57:23
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1965
|
Necropolis... ;)
Nie ma co, laska zrobila sobie zajebisty plener Ciekaw ile by kosztowala "wycieczka" w te rejony i jakie zezwolenia byly by potrzebne. Z checia bym sie tam wybral "pozwiedzac".
Niezle foty w tym drugim linku
|
|
2004-04-02 12:32:52
|
|
Delano
I ain't that good.
|

First Lieutenant
Dołączył: 2003-12-22
Posty: 436
|
Nie wiem czy widzieliście foty z gierki STALKER, która właśnie powstaje w którymś ze wschodnich krajów - i której akcja dzieje się w Czarnobylu. Muszę przyznać, po porównaniu z tymi fotami, że gierka bardzo realnie oddaje krajobrazy. ____________________________________ Weylan-Yutani: Brewing better beer.
|
|
2004-04-02 13:30:26
|
|
SAMMAEL
Not bad for a human
|

Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1254
|
Niesamowite, co jak co ale tam jest lepsza miejcówka do CSa niż w łudzkich fabrykach :D
Jakby zabrali się za kręcenie Fallouta, miejcówke mają gotową hehe jak się produkcja przedłuży to i aktorów nie trzebaby było charakteryzować na ghuli ;p
A co do STALKERA, czekam, CZEKAM i sie chyba niedoczekam  ____________________________________ Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
|
|
2004-04-06 16:57:00
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1965
|
|
2004-05-07 08:32:39
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Stalker jest juz w bardzo zaawasowanym stadium produkcyjnym, zastanawiam sie tylko ile bedzie miala wspolnego z Piknikiem na skraju drogi, Strugackich, a co do samej gry, to ludzie bardzo odwaznie nazwali ja juz jakis czas temu mocna konurencja Dooma3, tyle tylko ze przeciwienstwie do tamtego ta gra jest do grania, wiec zeby moc sie nia cieszyc, nie bedzie trzeba miec w domu malego nasa, z filmow ktore widzialem to grafa zabija klimatem, a z tekstow ktore czytalem to juz wogole same rewelacje, ze to w sumie nie gra, ale bardziej wirtualny symulator rzeczywistosci (tamtej ) w czasie rzeczywistym, ze niespotykane do tej pory AI i wolnosc wyboru.
Realistyczny rozwoj postaci, chociaz imho z wodka jako lekarstwem na promieniowanie to mogli sobie dac luz Zadnych poziomow, z gory narzuconych misji i poruszania sie po wyznaczonych torach, co normalne w fpp. A tu nie, dupa, jedna glowna misja, jedna ogromna plansza. I baw sie
No nie powiem, czekam na Stalkera bardzo, a jesli chodzi o zdjecia robione przez ta panne, to rzadza , (Sucharowi to dalem je juz z miesiac, albo i lepiej temu ).
W newsow, to w najnowszym numerze PC World Computer, w wersji dvd dorzucaja film "Steel Dawn" z Patrickiem Swayze, jeden z nielicznych filmow postapokaliptycznych, wiec chyba warto miec , nawet chyba lecial w tv jakos ostatnio.
A tu jeszcze link do oficjalenj strony Stalkera, jakby kto jeszcze nie kojarzyl, a chcial skojarzyc:
http://www.stalker-game.com/ ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-05-07 10:48:18
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1965
|
[blockquote] Stalker jest juz w bardzo zaawasowanym stadium produkcyjnym, [...]
Realistyczny rozwoj postaci, chociaz imho z wodka jako lekarstwem na promieniowanie to mogli sobie dac luz [...] [/blockquote]
Cytat ze strony STALKER-a:
"This is a role-playing game without growing experience of your character, without changing characteristics and levels."
Chyba cos kipesko doczytywales z tym rozwojem A wodka to lekarstwo na prawie wszystko, ale czy na promieniowanie to nie wiem :p
|
|
2004-05-07 14:55:32
|
|

Captain
Dołączył: 2002-12-24
Posty: 700
|
Z tym realistycznym rozwojem to przejezyczenie :]. chodzilo mi o to ze postac reaguje naturalnie, nie tak jak w klasycznych fpp, moze sie zwyczajnie zmeczyc marszem/biegiem, zatruc/zachorowac itd. A w stalkerze wodka ma byc odpowiednikiem falloutowego Rad-X :] ____________________________________ I work for the company, but other than that I'm an okay guy.
|
|
2004-05-07 15:57:15
|
|
Lance Corporal
Dołączył: 2004-03-02
Posty: 31
|
[blockquote] Z tym realistycznym rozwojem to przejezyczenie :]. chodzilo mi o to ze postac reaguje naturalnie, nie tak jak w klasycznych fpp, moze sie zwyczajnie zmeczyc marszem/biegiem, zatruc/zachorowac itd. A w stalkerze wodka ma byc odpowiednikiem falloutowego Rad-X :][/blockquote]
Podobne rozwiazanie bylo w takiej grze Deus ( nie mylic z Deus EX! ).
Nie pamietam dokladnie o co tam chodzilo, chyba byles na jakiejs obcej planecie no i...
Sam sie tam leczyles, przeprowadzales na sobie operacje, podawales leki etc. Calkiem milo bylo.
|
|
2004-05-09 00:42:31
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1965
|
[blockquote]
Podobne rozwiazanie bylo w takiej grze Deus ( nie mylic z Deus EX! ).
Nie pamietam dokladnie o co tam chodzilo, chyba byles na jakiejs obcej planecie no i...
Sam sie tam leczyles, przeprowadzales na sobie operacje, podawales leki etc. Calkiem milo bylo.[/blockquote]
To chyba bylo "Robinson's Requiem"
|
|
2004-05-09 08:05:14
|
|
Lance Corporal
Dołączył: 2004-03-02
Posty: 31
|
[blockquote] [blockquote]
Podobne rozwiazanie bylo w takiej grze Deus ( nie mylic z Deus EX! ).
Nie pamietam dokladnie o co tam chodzilo, chyba byles na jakiejs obcej planecie no i...
Sam sie tam leczyles, przeprowadzales na sobie operacje, podawales leki etc. Calkiem milo bylo.[/blockquote]
To chyba bylo "Robinson's Requiem" [/blockquote]
Nie, nie Suchy, chodz gry te sa do siebie dosc podobne, RR tez byl calkiem ciekawe.
Jak juz zeszlismy na taki delikatny OT to polecam jeszcze Albion Dosc ciekawy, stary cRPG.
|
|
2004-05-09 16:23:08
|
|
|