Wspólne forum dyskusyjne stron:
www.aliens.ibt.pl
aliens.g4sa.net
www.fiorina.prv.pl

| PROFIL | REJESTRACJA | LOGOWANIE | SZUKAJ | TEMATY | UŻYTKOWNICY | PRYWATNE WIADOMOŚCI |
<< Poprzedni temat :: Nastepny temat >>   Strona: 1, 2, 3  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu
Autor Temat: nie wiemy nic o sobie ....
Surtsey

Lieutenant Colonel

nie wiemy nic o sobie ....

Jak już mówiłem, jestem tu całkiem nowy i nie znam w sumie nikogo a bardzo chciałbym poznać, bo to miejce to prawdopodobnie największe zbiorowisko
fanów Obcego w polskim necie. Właśnie takiego miejsca i takich ludzi szukałem od chwili kiedy zobaczyłem całą sagę.
Kogoś z kim można wymienić wiadomości tak o filmie jak i o grach dotyczących ksenomorfów, książek i wogóle wszystkiego co ich dotyczy.

Może napisalibyście parę słów o sobie.

A to kilka słów o mnie :
Jestem ucznie 3klasy LO prof mat - inf w Nowej Soli
Oprócz Aliena i Siggi jestem fanem Manchesteru United, Roberta Gawlińskiego i Wilków, Aerosmith,
Wiedźmina i Sapkowskiego, Książek A D Fostera.

Interesuję się ponadto astronomią i wszechświatem
(może z tąd zamiłowanie do Aliena), historią II wojny światowej, filozofią.

Ulubione dyscypliny sportowe to hokej i piłka nożna.
2003-01-15 13:30:17
Zobacz profil autora Wyślij email Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Vysogotek
Weyland Yutani

Captain

A Sapkowski ci sie chwali, witaj w klubie Smile
2003-01-15 13:38:26
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Rogue
Hisss Majesty

Lieutenant Colonel

Surtsey ...

To miłe z Twojej strony, ale nie wydaje mi się, aby były konieczne takie informacje, jak np. gdzie kto chodzi do skzoły, czy co lubi jeść na śniadanie. Ostatecznie to nie jest forum serialu " FRIENDS " Razz Jednak Twój entuzjazm jest wielece chwalebny Smile Oprócz Kolabora ( który ostatnio trochę przygasł ),brakuje "świeżej" krwi Smile
Pozdro
2003-01-15 14:33:51