Wspólne forum dyskusyjne stron:
www.aliens.ibt.pl
aliens.g4sa.net
www.fiorina.prv.pl

| PROFIL | REJESTRACJA | LOGOWANIE | SZUKAJ | TEMATY | UŻYTKOWNICY | PRYWATNE WIADOMOŚCI |
<< Poprzedni temat :: Nastepny temat >>   Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu
Autor Temat: No Subject
tomexx




Second Lieutenant
Dołączył: 2002-03-22
Posty: 317

No Subject



No i co?
Ogladał ktoś Ressureckcje? Czy tylko ja ..?
Btw tak wszyscy psioczycie a film ten nie ma nudnych kawałków to raczej zaleta no i przyznać trzeba że niektóre efekty były całkiem ciekawe oh przepraszam jestescie strasznymi konserwatystami nie powinienem tego pisac SIC!Smile
BTW -gdyby zrobili ALIENS2 lub ALIEN2 lub ALIEN3-2 to by było kiepsko ale Junet nie do konca odgrzał kotlety( a było by to najgorsze wyjście ) i wniósł coś nowego. Wogóle odnosze wrazenie że on specjalnie zrobił taką groteskę bo się w tym specjalizuje heh zamiast kopiować poprzednie "kilimaty" lepiej nic nie robić takie jest moje zdanie.....
Pozdrowienia!
2001-03-13 13:37:00
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
v i r u s




Major
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 795

obcy4



??? groteska?... to bylo zalosne... ten film charakteryzuje sie maarna fabula i przede wszystkim brakiem akcji... efekty fajne ale calosc mierniutka - a obcy - straszny kibel... gdzie gigerowskie biomechanoidy... co to bylo... jakies przerobione kurczaki z parku jurajskiego...? gra aktorska zalosna...eh... szkoda gadac - bylem na tym w kinie i bardzo zaluje...wolalbym juz ogladac na ekranie wypociny perrego...jak joss wedon (czy jak mu tam) zabierze sie za pisanie scenariusza do 5 to ja dziekuje...muzyka tez jakas taka ni w 5 ni w 10 do akcji - nie to co np w alien3 (czy aliens i alien).....ech szkoda gadac....
____________________________________
phaj sanky [:

v_irus@interia.pl
2001-03-14 01:12:00
Zobacz profil autora Wyślij email Wyślij prywatną wiadomość 4179076 Odpowiedz z cytatem
HICKS
I'm here, baby! I'm here!



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1794

Re: No Subject



Zgadzam się z tomexxem. Obcy 4 to udany film. Co wy chcecie? żeby wyszedł z tego Rambo 221? Każda z części ma oryginalny klimat. Osobiście znam osoby, którym Przebudzenie podobało się najbardziej z pośród całej sagi. Klimat, muzyka wszystko jest OK. Patrzcie na ten film jako na coś nowego a nie kolejną część. Nie znajdziecie innych filmów który miałyby taki klimat. Virus nie ma racji, no nie ma i już.
____________________________________
2001-03-14 05:18:00
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
tomexx




Second Lieutenant
Dołączył: 2002-03-22
Posty: 317

Re: obcy4



To moje osobiste zdanie:
Efekty specjalne: najnowoczesniejsze z Sagi

Scenarusz: jesli juz to niewiele gorszy od Aliens i chyba lepszy od Alien3

Aktorzy: Podobny poziom jak w Aliens ba Ron Perlman(Jonner) dla mnie gra niezle i ta jego twarz!

Obcy: Techicznie najlepej zrobieni co do przerubek tez moge miec zastrzezenia ale skoro widzimy normalne nogi człowieka odrazu na myśl przychodzi gumowy struj i kaskeder wewnatrz no pomys jak by to wygladało przerabialismy to już w Alien

Akcja: no nie tu sie na pewno mylisz flaków i posoki jest wiecej niz w poprzednich filach razem wziętych i to jakie brutalne...Praktycznie brak tu "wypełniaczy" -nudnych za długich scen wiec akcja jest na pewno!

A tak ogólnie to wszystkie sequele Alien maja u mnie ten sam poziom podobnie jak w zawodowych recenzjach
2001-03-14 09:56:00
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
MacVas




Private First Class
Dołączył: 2002-04-05
Posty: 60

A4 na 4



Nie ulega wątpliwości ,że film odbiera uroku całej sadze jednak ja traktuję go z przymrużeniem oka. Ma kilka momentów nawiązujących do scen z Aliens i za to go doceniam...
Przyznajcie jednak ,że fabuła nie dorównuje a klimat już nie ten sam...
FILM na czwórkę ,głownie dzięki tekstom Johnera i bataliom podwodnym...
2001-03-17 10:33:00
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
MacVas




Private First Class
Dołączył: 2002-04-05
Posty: 60

Racja



Te wszystkie filmy mają w sobie klimat i trudno by się sprzeczać.
Fakt ,że klimat jest różnowartościowy czy jak to nazwać ,ale idzie w jedną stronę>>>100% i tak notujemy:
Alien 3 i Alien 4 >>> 99,9%
Alien i Aliens >>> 100%

Boże chroń królową! (Obcych) Smile)))
2001-04-03 09:26:00
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

 


Powered by phpBB