Autor |
Temat: ALIEN: ISOLATION |
Sergeant
Dołączył: 2012-07-27
Posty: 111
|
MIKET napisał: | Jak to będzie trzymało poziom Outlast to będę mega zadowlony bo przy Outlascie siurałem w majtki. Wiadomo że Obcego każdy zna na wylot i już straił nieco w temacie straszenia, ale klimat pustej stacji będzie spoko. |
No na filmikach nie wygląda to strasznie,żadnego napięcia,żadnych momentów gdzie adrenalina może podskoczyć nie ma.Ciągłe chowanie się przed alienem w końcu może nudzić.Plus nie wykorzystali całego potencjału aliena,mógłby przecież po ścianach też chodzić(tak wiem że w pierwszym alienie tak kosmita się poruszał)bo wygląda trochę komicznie jak tak chodzi po tych wszystkich pokojach i przeszukuje pomieszczenia,a my mu się przemykamy pod nosem.
Jak ktoś skomentował:
"Słabo to wygląda. Można zamienić model Obcego na jakiegokolwiek innego potwora i nadal by pasowało, niczym się on nie wyróżnia. Gość na filmiku mówi, że Obcy jest unikalny, a wszystko i tak się sprowadza do tego, żeby cię nie usłyszał albo nie zobaczył. Takie post scriptum na koniec: Obcy nie ma oczu więc mogli to lepiej wymyślić niż sytuacja - przesuwam się tak by ani razu nie być w prostej linii z głową Obcego."
|
|
2014-08-15 12:51:57
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
Jedyne czym ta gra może mnie właśnie trochę zasmucić, to własnie pojmowaniem Ksenomorfa jako organizmu, która szuka ofiar za pomocą oczu.
Zawsze uważałem, że Obcy nie ma oczu, ponieważ posiada zmysły przewyższające wzrok, które działają nawet w totalnym mroku.
Podobno jednak sztuczna inteligencja naszego głównego oponenta w grze ma być wysoka. Podobała mi się scena, gdy Obcy "zauważył" Amandę pod podłogą i szybko znalazł do niej drogę
Tym że trailery Cię nie straszą, bym się nie przejmował. Jest różnica pomiędzy oglądaniem filmu a wcielaniem się w postać w grze. Lubię oglądać horrory, ale nie odczuwam przy nich zaszczucia ani zagrożenia. Grając jednak we wspomniany "Outlast" wiele razy wystraszyłem się tak mocno, jak przy żadnym filmie ani nawet chyba w całym swoim życiu
Ważne: gier tego typu nie odpala się za dnia. To jak oglądanie horroru przy śniadaniu, z rodziną, rąbiąc płatki owsiane z mlekiem. Ciężko wczuć się w klimat. Wtedy można zgrywać twardziela. Najlepiej w nocy wyłaczyć światła i zadbać o dobre nagłośnienie (słuchawki lub dobre głośniki). ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2014-08-15 15:56:51
|
|
Sergeant
Dołączył: 2012-07-27
Posty: 111
|
Dill-On napisał: |
Tym że trailery Cię nie straszą, bym się nie przejmował. Jest różnica pomiędzy oglądaniem filmu a wcielaniem się w postać w grze. Lubię oglądać horrory, ale nie odczuwam przy nich zaszczucia ani zagrożenia. Grając jednak we wspomniany "Outlast" wiele razy wystraszyłem się tak mocno, jak przy żadnym filmie ani nawet chyba w całym swoim życiu
Ważne: gier tego typu nie odpala się za dnia. To jak oglądanie horroru przy śniadaniu, z rodziną, rąbiąc płatki owsiane z mlekiem. Ciężko wczuć się w klimat. Wtedy można zgrywać twardziela. Najlepiej w nocy wyłaczyć światła i zadbać o dobre nagłośnienie (słuchawki lub dobre głośniki). |
Wiem,zdaję sobie z tego sprawę,jednak oglądając taki gameplay z Amnesii czy Outlasta coś się odczuwało(ja tak miałem).Tutaj oglądałem to całkiem obojętnie,i wątpie żebym grając odczuwał strach czy ogromną dawkę adrenaliny.Może tak jak wspomniałem kilka postów wcześniej,obcy jako coś groźnego wywołującego strach w grach się wypalił.Tyle razy się do niego strzelało,zna się go bardzo dobrze że zwyczajnie grając żadne uczucie mi towarzyszyć nie będą podczas ukrywania się przed alienem itd.No może jak znienacka alien wyskoczy to może ciśnienie mi się podniesie.
I ogólnie jak pisałem,wolałbym tu większy nacisk na survival.Dlatego ja grę odpaliłbym od razu na najwyższym poziomie trudności
Same lokacje jednak prezentują się świetnie,i chociaż to może umilić nam grę,w Aliens CM też lubiłem się zatrzymać i sprawdzać różne kąty czy wgapiać się w otoczenie.Fajnie też że w komputerach GUI wygląda jak wyjęte żywcem z klasycznych filmów SF z lat 80.
|
|
2014-08-15 19:45:57
|
|
MIKET
The Great Cornhollio!
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411
|
Adorianu666 napisał: |
Wiem,zdaję sobie z tego sprawę,jednak oglądając taki gameplay z Amnesii czy Outlasta coś się odczuwało(ja tak miałem).Tutaj oglądałem to całkiem obojętnie,i wątpie żebym grając odczuwał strach czy ogromną dawkę adrenaliny.Może tak jak wspomniałem kilka postów wcześniej,obcy jako coś groźnego wywołującego strach w grach się wypalił.
[...]
Same lokacje jednak prezentują się świetnie,i chociaż to może umilić nam grę,w Aliens CM też lubiłem się zatrzymać i sprawdzać różne kąty czy wgapiać się w otoczenie.Fajnie też że w komputerach GUI wygląda jak wyjęte żywcem z klasycznych filmów SF z lat 80. |
Tu sie zgodze z Dill-On'em. Ogladanie =/= Granie. Outlast był na tyle straszny, że sam sobie zadawalem pytanie po ciezka cholere kupowalem te gre, nigdy wiecej po horror game nie siegne itp. W miedzyczasie wyszedl do niego DLC "Whistleblower", którego nie kupiłem bo po co sobie stresu przysparzać, obejrzałem jedynie walkthrough bez komentarza na YT. I mam wrażenie że odczuwalem jakies 20% strachu niż jakbym sam gral.
Oczywiście możliwe ze Isolation bedzie ssać, że mimo obietnic Creative Assembly odnośnie nieprzewidywalności ruchów Obcego jednak uda mi sie znaleźć jakiś schemat i cały nastrój szlag trafi - zagram ocenim. Jeszcze nie zamówiłem.
Lokacje faktycznie wyglądają spoko, o wiele lepiej niż w ACM, w którym jedyna pamietna scena to Derelict, reszta była imho po prostu zła. ____________________________________ MU-TH-UR 6000
|
|
2014-08-15 20:16:06
|
|
Sergeant
Dołączył: 2012-07-27
Posty: 111
|
MIKET napisał: | Adorianu666 napisał: |
Wiem,zdaję sobie z tego sprawę,jednak oglądając taki gameplay z Amnesii czy Outlasta coś się odczuwało(ja tak miałem).Tutaj oglądałem to całkiem obojętnie,i wątpie żebym grając odczuwał strach czy ogromną dawkę adrenaliny.Może tak jak wspomniałem kilka postów wcześniej,obcy jako coś groźnego wywołującego strach w grach się wypalił.
[...]
Same lokacje jednak prezentują się świetnie,i chociaż to może umilić nam grę,w Aliens CM też lubiłem się zatrzymać i sprawdzać różne kąty czy wgapiać się w otoczenie.Fajnie też że w komputerach GUI wygląda jak wyjęte żywcem z klasycznych filmów SF z lat 80. |
Tu sie zgodze z Dill-On'em. Ogladanie =/= Granie. Outlast był na tyle straszny, że sam sobie zadawalem pytanie po ciezka cholere kupowalem te gre, nigdy wiecej po horror game nie siegne itp. W miedzyczasie wyszedl do niego DLC "Whistleblower", którego nie kupiłem bo po co sobie stresu przysparzać, obejrzałem jedynie walkthrough bez komentarza na YT. I mam wrażenie że odczuwalem jakies 20% strachu niż jakbym sam gral.
Oczywiście możliwe ze Isolation bedzie ssać, że mimo obietnic Creative Assembly odnośnie nieprzewidywalności ruchów Obcego jednak uda mi sie znaleźć jakiś schemat i cały nastrój szlag trafi - zagram ocenim. Jeszcze nie zamówiłem.
Lokacje faktycznie wyglądają spoko, o wiele lepiej niż w ACM, w którym jedyna pamietna scena to Derelict, reszta była imho po prostu zła. |
Hehe bez przesady,aż taki straszny Outlast nie był,głównie to początek potem się przyzwyczaiłem i jedynie jak coś nagle wyskoczyło cisnienie podskakiwało.
Po trailerach jednak czuło się że gra może być straszna,po gameplayach z Isolation jak pisałem wyżej,zupełnie tego nie czuje.
Ciekawe ile ogólnie przejście gry zajmie.I fajnie by było by prócz kampanii dali jakieś tryby wyzwań czy coś.
|
|
2014-08-15 22:23:00
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
Ta, nie była straszna...
Co prawda nie przeszedłem całej i może faktycznie później można się przyzwyczaić, ale ja bałem się momentami tak mocno, że aż bluźniłem
Byłem jednocześnie przerażony, lekko zszokowany i odrobinę zły na siebie, że tak potrafię się przestraszyć, ciężko to opisać. Po prostu ciężko mnie wystraszyć w życiu, jeszcze ciężej filmem ale te gry działają
Czekam jeszcze na Routine.
https://www.youtube.com/watch?v=LaZqV0o7EW4
Gra miała się ukazać w tym roku, ale premierę przenieśli na 2015 rok...
Nie dziwię się, akurat trafili na moment kiedy wychodzi OBCY, nie zarobiliby wypuszczając podobną grę w tym samym czasie.
Poza tym może dopieszczają jeszcze ten tytuł.
Cieszę się, że wychodzi coś nowego, bo widać, że klimat będzie mocny, ale czuję, że porównania do "Izolacji" będą nieuniknione. Ale to okaże się z czasem, na razie powrót Ksenomorfa jest bliżej. ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2014-08-15 22:47:10
|
|
MIKET
The Great Cornhollio!
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411
|
Adorianu666 napisał: |
Po trailerach jednak czuło się że gra może być straszna,po gameplayach z Isolation jak pisałem wyżej,zupełnie tego nie czuje. |
Nic to nie znaczy.
Adorianu666 napisał: |
Ciekawe ile ogólnie przejście gry zajmie.I fajnie by było by prócz kampanii dali jakieś tryby wyzwań czy coś. |
Będą.
Dill-On napisał: |
czekam jeszcze na Routine.
https://www.youtube.com/watch?v=LaZqV0o7EW4
Gra miała się ukazać w tym roku, ale premierę przenieśli na 2015 rok...
Nie dziwię się, akurat trafili na moment kiedy wychodzi OBCY, nie zarobiliby wypuszczając podobną grę w tym samym czasie.
Poza tym może dopieszczają jeszcze ten tytuł.
Cieszę się, że wychodzi coś nowego, bo widać, że klimat będzie mocny, ale czuję, że porównania do "Izolacji" będą nieuniknione. Ale to okaże się z czasem, na razie powrót Ksenomorfa jest bliżej. |
...to juz chyba tam kiedys czytalem zapowiedzi twgo. Bankowo beda porównania, jak mówisz, z tym że nie zdziwiłbym się jakby to było faktycznie straszniejsze, tutaj nie wiesz co sie czai za rogiem, niestety w tej kwestii Obcy jest na gorszej pozycji, wątpie by w Isolation wyskoczył wczesniej nieznany potwór, więc większe wyzwanie faktycznie przed Creative Assembly. ____________________________________ MU-TH-UR 6000
|
|
2014-08-18 14:13:00
|
|
Sergeant
Dołączył: 2012-07-27
Posty: 111
|
Ooo a coś więcej o wyzwaniach ktoś coś powie,musiało mi to umknąć.
I tak jak piszesz,twórcy będą mieli ciężko,bo alien obecnie straszny dla graczy raczej nie jest,i po grach takich jak Outlast itd gdzie nie wiadomo co się dzieje,co nas może zaatakować trudno tu będzie nas zaskoczyć,screamery to nie wszystko.
Ciekawią mnie też wymagania gry.
Dill-On mnie trochę podkusił na kupienie gry na muve.pl gdzie się dostaje artbook.Będe musiał to przemyśleć,bo ostatnio się zawiodłem jak zamówiłem pre-order Aliens CM .
|
|
2014-08-18 16:28:43
|
|
Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 338
|
Pre-order na muve.pl zlozony.
W przypadku colonial marines najpierw zagralem w pirata, a dopiero potem kupilem na przecenie. W tym przypadku zaryzykuje w ciemno.
|
|
2014-08-25 23:18:43
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-19
Posty: 1102
|
|
2014-08-26 16:31:41
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
"prawdopodobnie najlepsza odsłona serii, jaką do tej pory stworzono"
MÓWIŁEM
"Wierzcie lub nie, ale gra naprawdę straszy."
O tym też w sumie mówiłem...
"Wbrew pozorom o dobre schronienie wcale nie jest tak łatwo."
Tylko o to się bałem, ale widać nie jest najgorzej. Ponadto wstrzymywanie oddechu (o którym już słyszałem) podnosi realizm.
Dzięki za tekst Ender, nie spodziewałem się, że przeczytam jeszcze coś zaskakującego po polsku przed premierą o tej grze. Nie mogę się doczekać, już tylko nieco ponad miesiąc...
P.S. Trochę drażni mnie, że niemal kazdy recenzent wypomina "Aliens: Colonial Marines". Przecież to był inny koncpet, inni twórcy...
To tak jakby przestać się interesować sportem, po jednym słabym meczu ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2014-08-26 16:49:14
|
|
Sergeant
Dołączył: 2011-11-26
Posty: 112
|
Mnie wystarczy to, jak niesamowicie Xenomorph się wije wychodząc z szybu, na samym końcu tego gameplay'a. On jest... piękny... ____________________________________ Peace Love Empathy
|
|
2014-08-26 17:26:35
|
|
MIKET
The Great Cornhollio!
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411
|
...tym bardziej ze jeszcze Dead Space zostal do zaliczenia ____________________________________ MU-TH-UR 6000
|
|
2014-08-26 20:43:22
|
|
SAMMAEL
Not bad for a human
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1242
|
ciekawe jakie będą rzeczywiste wymagania aby komfortowo pograć
Niestety w nową odsłonę Wolfenstaina już nie dałem rady ____________________________________ Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
|
|
2014-08-27 11:19:02
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
Mogliby już podać wymagania sprzętowe
Jaki masz sprzęt Sammael?
...
Nie martwię się, że nie zagram wcale, jednak jakość którą udźwignie mój komputer mnie zastanawia. Nowego Wolfensteina mam ochotę sprawdzić, tylko brakuje mi czasu, żeby się za nim zakręcić. Mechy które tam występują i klimat jednak są motywacją. ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2014-08-27 11:50:28
|
|
HICKS
I'm here, baby! I'm here!
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1815
|
SAMMAEL napisał: | ciekawe jakie będą rzeczywiste wymagania aby komfortowo pograć
Niestety w nową odsłonę Wolfenstaina już nie dałem rady |
Ja też. Cholera 4k jeszcze poza możliwościami
Co do samej gry - ABC łamaną angielszczyzną daje sobie nieźle radę. ____________________________________
|
|
2014-08-27 14:48:24
|
|
SAMMAEL
Not bad for a human
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1242
|
Leciwy ale mężnie dający radę:
Athlon 64 X2 chyba 2,6 ghz
4 gb ramu
Radeon HD6850 1gb
Jeszcze cof:ghost poszedł w miarę sympatycznie (po patchu niwelującym wymagane 6gb ramu) ____________________________________ Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
|
|
2014-08-27 15:05:06
|
|
MIKET
The Great Cornhollio!
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411
|
Wygląda obiecujaco, teraz pozoostaje liczyc na to ze przejscie gry zajmie wiecej niz 6h. Graficznie jakiejs rewolucji nie ma wiec powinno pojsc bez wiekszego problemu... ____________________________________ MU-TH-UR 6000
|
|
2014-08-27 16:16:25
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
Na początku mówiło się o ośmiu godzinach.
Gdzieś mi się ostatnio obiło o oczy, że gra ma jednak zająć 10 godzin.
Ktoś dodał, że wytrawny gracz spędzi pewnie przy niej 8...
Więcej niż 6 będzie na pewno (tak myślę) skoro nie ma trybu multi. ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2014-08-27 17:11:52
|
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393
|
Sammael mam podobny sprzęt do Ciebie tylko, że zamiast Radeona Geforce i powiem Ci, że nie dałeś w najnowszego rady pograć w najnowszego Wolfa tylko dlatego, że masz Radeona, a one bardzo źle radzą sobie z OpenGl. Na moim sprzęcie poszło na wysokich detalach, zajebista gra swoją drogą.
Co do Alien: Isolation to długość gry mnie jakoś nie odstrasza, bo tutaj liczę na fakt, że gra będzie bardziej losowa i za każdym razem rozgrywka trochę inaczej się potoczy. Jeśli nie będzie za dużo skryptów to może to być tytuł na kilka razy
|
|
2014-08-29 07:59:30
|
|
|