Wspólne forum dyskusyjne stron:
www.aliens.ibt.pl
aliens.g4sa.net
www.fiorina.prv.pl

| PROFIL | REJESTRACJA | LOGOWANIE | SZUKAJ | TEMATY | UŻYTKOWNICY | PRYWATNE WIADOMOŚCI |
<< Poprzedni temat :: Nastepny temat >>   Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu
Autor Temat: AVP: Evolution (game for iOS and Android)
Galeandir




Sergeant
Dołączył: 2011-11-26
Posty: 112

AVP: Evolution (game for iOS and Android)

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=3dCg0hwinOk

Gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=40-3n5glBGo

Gra wygląda bardzo ładnie, ponadto gameplay zapowiada dobrą oprawę dźwiękową i raczej przyzwoitą rozgrywkę. Co prawda nie posiadam owych platform, nie znam się, i nie potrafię określić słabych czy mocnych stron zademonstrowanej rozgrywki, niemniej prezentuje się ciekawie i więksi szczęśliwcy mogliby być zainteresowani.
____________________________________
Peace Love Empathy


Ostatnio zmieniony przez Galeandir dnia 2013-03-01 15:54:48, w całości zmieniany 2 razy
2013-03-01 09:04:19
Zobacz profil autora Wyślij email Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 39982255 Odpowiedz z cytatem
LUPUS




Corporal
Dołączył: 2010-06-29
Posty: 83



Gierka zapowiada się bardzo apetycznie Smile W końcu zmienili "widok" z FPP na TPP i jak dla mnie wygląda to kozacko. Nawet na avpg dostała już wysoką ocenę. Zapewne okaże się większym hitem niż A:CM.
2013-03-01 11:46:13
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 1584572 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Jaki jest sens elementu z facehuggerem?

Idź od A do B i skocz kolesiowi na twarz. W avp 2 to chociaż trzeba było omijać jakichś strażników i inne przeszkody... Bez sensu ta gra jest Very Happy.

Tak samo w sumie gameplay słaby. System kombosów, obcy jest niczym kratos z God of War. W ogóle nie pasuje to do konwencji aliena... bo do predatora to jeszcze pasuje.

Moim zdaniem kompletnie nie trafili z gameplayem.