Wspólne forum dyskusyjne stron:
www.aliens.ibt.pl
aliens.g4sa.net
www.fiorina.prv.pl

| PROFIL | REJESTRACJA | LOGOWANIE | SZUKAJ | TEMATY | UŻYTKOWNICY | PRYWATNE WIADOMOŚCI |
<< Poprzedni temat :: Nastepny temat >>   Strona: Poprzednia  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu
Autor Temat: Aliens vs. Predator (nowa gra)
MIKET
The Great Cornhollio!



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411



cholera to ze w to zagram jest tak pewne jak to ze jutro z rana zrobie siusiu - trailer jest przepiekny a kolorystyka nie przypomina tego co bylo w dwójce wiec jest szansa na to ze sie przestrasze - tylko głupio ze obcy beda wolniejsi niz w poprzednich czesciach i te wielkie ostrza preda...i na dobra sprawe fabula nie ma dla mnie zadnego znaczenia - czy to bedzie pozaziemska baza czy kolejna piramida - wazne jest to bym mogl znowu pograc jako good'old marine i obcy...3mam kciuki za mozliwosc straszenia ludzi odgłosami jak to miało miejsce w jedynce!
____________________________________
MU-TH-UR 6000
2009-07-30 23:19:13
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 6890012 Odpowiedz z cytatem
SAMMAEL
Not bad for a human



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1242



mnie martwią 2 rzeczy:

zrzucanie z siebie obcego :/
i to że AVP może zaszkodzic A:CM, w tym sensie ze ten drugi zostanie albo permanentnie zawieszony albo wogole zamkną projekt :/
____________________________________
Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
2009-07-31 14:38:13
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
HICKS
I'm here, baby! I'm here!



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1815



SAMMAEL napisał:
mnie martwią 2 rzeczy:

zrzucanie z siebie obcego :/


To faktycznie mocno kijowate jest.

Cytat:
i to że AVP może zaszkodzic A:CM, w tym sensie ze ten drugi zostanie albo permanentnie zawieszony albo wogole zamkną projekt :/


Nie zaszkodzi. Gearbox dostał forsę od SEGI i kontynuuje prace na CM, ale skośnoocy wypuszczę grę już po AvsP.
2009-07-31 15:15:30
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Wow, trailer robi wrażenie. Przypominają się bardzo czasy AvP 1, bo praktycznie te same klimaty.

Faktycznie zrzucanie obcych z siebie może nie jest najbardziej trafnym pomysłem, ale trzeba wziąć pod uwagę gameplay. Pamiętajmy jak szybko kończyła się gra gdy dopadł nas obcy w AvP1. Dodajmy też fakt, że kończyła się tym, że nas zadrapywał obcy na śmierć stojąc obok nas, a tu jest jakaś interakcja między postaciami. Prawdopodobnie możemy się spodziewać quick time eventu, czyli potrzeby wklepania jakiejs odpowiedniej kombinacji by móc obcego zrzucić, jak nam się nie uda to game over.
2009-07-31 23:21:39
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Ender




MODERATOR
Dołączył: 2002-03-19
Posty: 1102



http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6944182,Pierwsze_wrazenia__Aliens_vs_Predator.html
____________________________________
Uwazaj o co prosisz bo mozesz to dostac
2009-08-20 08:27:33
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Brzmi bardzo obiecująco. Taki powrót do korzeni, do pierwszej części. Zacieram łapki ;]
2009-08-21 19:37:35
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Mikal




Lance Corporal
Dołączył: 2009-02-12
Posty: 40



http://www.youtube.com/watch?v=jy5WpqETl7o&feature=player_embedded
Nie wiem jak wy ale ja kupie specjalnie nowego kompa dla tej gry
2009-10-16 17:01:01
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Settesz
17 days?!



Gunnery Sergeant
Dołączył: 2004-09-21
Posty: 156



Wyglada super:)
Chociaz nie wiem,czy to cale buchanie o DirectX 11 nie jest przesadzone.
Nie przychodzi mi do glowy ani jedna gra ktora by jakos szczegolnie korzystala z DX10 lub DX10.1,Fallout 3 na DX 9c wygladal zupelnie przyzwoicie;)
A jezeli gra bedzie chodzic na starszych wersjach,to moze nie trzeba bedzie wymieniac bebechow zeby jakies srednie detale uciagnac;)
____________________________________
Destiny has many faces-life has but only one.
2009-10-16 17:51:09
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 1203848 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Man nadzieje, że nowego kompa kupować nie będę musiał.

Jeśli o DX11 chodzi. DX10 to jedna wielka ściema, Crysis, który z niego korzystał potrafił wygenerować to na grafie z DX10 ale na XP z Dx9, gra kompletnie się nie różni, wiem bo sam na swoim kompie tak przechodziłem.

DX11 wprowadza różnicę od strony programistycznej. Otóż będzie się o wiele łatwiej te efekty programowało w stosunku do DX10. Oczywiście będzie potrzebna karta graficzna z DX11 (choć krążą plotki, że karty graficzne z DX10 też sobie poradzą), no ale to wiadomo tak było zawsze.

W każdym bądź razie nie ma co się podniecać, bo jak na razie nikt nie bardzo miał ochotę pokazać pełnych możliwości w żadnej grze. Po AvP tego też nie widać.

Nie zmienia to faktu, że na te grę czekam z niecierpliwością... gra coraz bardziej przypomina AvP1, szczególnie, że robi go Rebellion.
2009-10-16 21:02:43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Dill-On




Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995



ja tez planuje kupić nowy sprzęt specjalnie by bez problemu zainstalować i cieszyć się nowym AVP Smile
I jednak stawiam na DX 11 bo widzialem różnicę w porównaniu z DX 10.


Poza tym chciałbym zwrócić uwagę na to jak prezentuje się obcy.
Jest niemal idealny czyli nie zrobili kaszany, co jeszcze im się nie zdarzyło moim zdaniem.
2009-12-05 11:15:18
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 7280383 Odpowiedz z cytatem
MIKET
The Great Cornhollio!



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411



Moze ktos nie widzial:
http://www.gamespot.com/pc/action/aliensvspredatorworkingtitle/video/6241532/aliens-vs-predator-multiplayer-trailer
____________________________________
MU-TH-UR 6000
2009-12-05 12:06:30
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 6890012 Odpowiedz z cytatem
MIKET
The Great Cornhollio!



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411



GAMESPOT.COM
"We explore the very beginning of the Aliens and Predator campaigns from this sci-fi horror title.

Here in New York City, Sony has set up shop in a downtown art gallery to show off some upcoming first- and third-party PlayStation titles. Among the more impressive third-party games on hand was the PS3 version of Aliens vs. Predator. Developed by Rebellion and published by Sega, this first-person action title is heavy on tense atmosphere and even heavier on gore. What sets it apart from other games in the genre is how the campaigns are organized: you can play through three separate storylines as the Predator, the Xenomorph Aliens, or the Colonial Marines.

We were able to have a look at the very beginning of the Alien and Predator campaigns. Each has its own unique tutorial, shedding some light on just how differently each of these playable species will feel from one another. We'll start with the Alien campaign. This one begins with a delightfully morbid intro cinematic depicting a number of humans in a deep-space research lab. They're all strapped into chairs and pinned down by large tubes mounted over their chests. It's unclear at first what these are for, but then it happens: baby Aliens burst from the stomachs of these poor saps and safely into the tubes. (Well, mostly. Let's just say the guys who walked in to do cleanup duty weren't hoping to see an Alien burst from one of the corpse's mouths rather than inside the chest tubes.)

Flash-forward a bit, and you're playing as one of these Aliens at a slightly more advanced age. The scientists have you locked up in a viewing chamber, but something goes awry and you're introduced to your first taste of combat. As an Alien, darkness is your best friend. During the tutorial you're taught how to use your massive tail to knock out the overhead lights, luring a guard into the darkness and mauling him with your claws. You can also scurry around on walls and ceilings. To minimize this ability's disorienting effects, the reticle in the middle of your screen always points toward the ground.

If you effectively keep yourself cloaked under the cover of darkness, you can sneak around enemies and go in for a trophy kill. These are stylized kills that take longer to perform and leave you open to enemy attacks, but they offer a more vicious and rewarding viewing experience. Our favorite was the trophy that pulls the camera back behind your Alien teeth, giving you an in-the-mouth view of chomping the head off a poor human guard. Overall, the Alien combat style is entirely focused on short-range melee attacks, and you'll need to use your speed and wall-hugging abilities to their full effect if you want to combat enemies equipped with guns.

After the Alien intro sequence, we took some time to check out how the beginning of the game plays out for the Predator. This tutorial has you playing as a Predator youngblood, someone just learning the powers at his disposal. You're dropped into a giant pit, and your brethren toss in Xenomorph after Xenomorph to teach you basic combat. The Predator can attack with his wrist-mounted blades or use his shoulder cannon and specialty grenades. And rather than using the regenerating health of the Alien, the Predator has to take health packs that you twist apart and jam into your chest.

If you survive this youngblood trial by fire, you're dropped into your first real mission, which is to recover all the Predator technology from the Marines and destroy any of your fallen comrades you encounter along the way. You begin in a lush jungle, and you can leap effortlessly up to branches and platforms tens of feet above you. From this vantage point, you can create a distraction by mimicking a human voice, calling one soldier away from the other, and then use your invisibility cloak to sneak up behind either of these lone Marines. Why sneak up behind them? For the awesome trophy kills, of course. The Predator trophy kills run the gamut from ripping out the spine of a human enemy, to lifting him up by your wrist blade and listening to him gasp for air with giant puncture wounds in his chest. It's chilling stuff, but it's pretty entertaining if you can stomach it.

Down the road, the Predator has to storm his way into a Marine base housing some technology that has to be recovered. There are certain security measures in place restricting you from the really well-protected stuff, but there are workarounds. At one point, you have to go through a series of retinal scanners to proceed past a number of checkpoints. The solution? Find someone with clearance authorization, rip his head off, and carry it around with you for the rest of the level as you occasionally produce it from offscreen to trigger the scanner. Yes, this game is very much a hard M rating on the ESRB scale.

Altogether, Aliens vs. Predator looks horrifying and twisted in all the right ways. Since this was a hands-off demo, it remains to be seen how well these different species control, but we do know that they're entertaining to watch--and that's something. Expect to see the game released on February 16."



...i jeszcze to - Lance Henriksen w AvP:
"Lance "The Chameleon" Henriksen has been confirmed as one of the cast members of Rebellion's upcoming Aliens vs. Predator, taking on the role of Karl Bishop Weyland, a descendent of Weyland-Yutani founder Charles Bishop Weyland. This is clearly the best news of the day, if not the year.

"They've made me look very good," said Lance Henriksen, "This is the first time I've been fully represented in a game, with my voice and how I look, and the Rebellion guys have done a great job. I might score from this game!"

Henriksen has been a huge part of the Aliens franchise, playing the android Bishop in Aliens and Alien 3, as well as his human counterpart Charles Weyland in the first Aliens vs. Predator movie. Quite what Karl Weyland is up to in AvP, we are yet to find out, but whatever it is, it's bound to be awesome.
"



Źródło: http://www.destructoid.com/lance-henriksen-to-star-in-aliens-vs-predator--157262.phtml
____________________________________
MU-TH-UR 6000
2009-12-09 16:14:48
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 6890012 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



W kolekcjonerskiej edycji AVP3 będzie figurka Facehuggera, coś czuję, że się nie oprę Smile.
2009-12-11 00:21:32
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
MIKET
The Great Cornhollio!



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411



"There will be three editions. Standard, Survivor and Hunter. The Survivor Edition comes in a steel case and features a code for downloadable multiplayer maps, which will be available post-launch. The Hunter Edition will also contain the maps, as well as a posable facehugger model, a Weyland Yutani sleeve badge and a 3D lenticular postcard."

hmmm...lecą tak jak SE Modern Walfare 2 (z noktowizorem) - narazie obrazki pokazuja edycje z Xboxa, ciekaw jestem bardziej jak bedzie wygladac edycja PC...jesli bedzie taka sama to i tak raczej pojde na wersje Survivor (ładnie wygladaja te metalowe opakowania), zamiast na Hunter Edition wole sobie sprawic półmetrowego aliena Smile

http://www.avpgalaxy.net/index.php?subaction=showfull&id=1260476251&archive=&start_from=&ucat=17&

PS. Corvax chyba sie na tym znasz, powiedz mi prosze czy by miec D11 musze jakos specjalnie upgrade'owac komputer - w sensie kupowac nowa specjalna karte graf czy np. wystarczy ze jak juz wyjdzie to sciagne i zaktualizuje taki Geforce 9800 GX2??
____________________________________
MU-TH-UR 6000
2009-12-11 11:40:28
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 6890012 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Z tego co wiem to karty graficzne z DX10 (czyli 8xxx w górę) radzą sobie z DX11 (bo tak właśnie ja odpaliłem Dirta 2, na Win7 na gf 8800gtx z Dx11), tylko, że radzą sobie gorzej, niż grafiki, które mają pełną obsługę DX11.
2009-12-11 23:07:38
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Dill-On




Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995



tak, gra pójdzie na karcie nie obsługującej DX11 ale nie będzie na niej wygladała tak dobrze jak na DirectX11 (lepsze oświetlenie, ceniowanie, większa szczegółowość, dużo lepsza woda w wersji DirectX 11)
____________________________________
http://alienschamber.blogspot.com/

[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
2009-12-12 12:23:10
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 7280383 Odpowiedz z cytatem
SAMMAEL
Not bad for a human



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1242



Szczerze to nie wiem czym się podniecacie. Pamiętam jak pojawiały się pierwsze screeny i artykuły o dx10, jakie to miało być WOW i w ogóle a koniec końcu specjalnej różnicy nie widać. Fallout 3, Moderwarfare nawet Crisis, ja nie dostrzegłem specjalnej rówznicy - jedynie STALKER, różnica w tym że z jakiegoś powodu (nie mam słabego sprżetu), z 40fps na dx9 spadło mi do 14fps po przełączeniu się na vistę i dx 10:PRazz

Jesli gierkę dobrze zrobią (patrz graf. w moderwarfare 2) to i na dx9 będzie oczy cieszyło ;P
____________________________________
Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
2009-12-13 11:28:27
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Dill-On




Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995



jasne.
Jednak jeżeli będę kupowal nowy sprzęt to tylko z kartą obslugującą Direct X 11.

A to z takiego powodu:
http://clearsky.pl/wp-content/uploads/2009/09/Stalker-COP-DirectX-11-01a.jpg

chociaż to tylko odczucia wizualne, jakoś rozgrywki nie zmieni się, tylko bedzie inaczej cieszyć oko Wink
____________________________________
http://alienschamber.blogspot.com/

[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
2009-12-13 11:38:43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 7280383 Odpowiedz z cytatem
MIKET
The Great Cornhollio!



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-10-08
Posty: 1411



Imho te filmiki/foty ktore do tej pory wychodza juz mnie mocno cieszą, z tego co sie orientuje do Xboxy i PS3 sa na poziomie Dx10 (niech ktos mnie prosze poprawi jesli sie myle) wiec nowej karty celowo kupowac nie bede, jak narazie jest si i srednio chce mi sie ladowac kupe forsy by mec niewielka roznice Smile za pare lat jak juz bedzie Dx15 to i wymiana kompa wejdzie w gre...

Dill-On - ta fota to chyba jakies zarty, po lewej mamy pana z kanciastymi pojemnikami a po prawej z gladkimi - co tworcy nie potrafili tego zrobic dobrze na Dx10? takie porownania to ja pamiętam jak byly Dx6-Dx7 czy jakoś tak
____________________________________
MU-TH-UR 6000
2009-12-13 14:12:28
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 6890012 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Cytat:
Dill-On - ta fota to chyba jakies zarty, po lewej mamy pana z kanciastymi pojemnikami a po prawej z gladkimi - co tworcy nie potrafili tego zrobic dobrze na Dx10? takie porownania to ja pamiętam jak byly Dx6-Dx7 czy jakoś tak


To się nazywa sprzętowa Teselacja. Karta graficzna zaokrągla modele by wyglądały lepiej. Technologia z 2002 rogu zainicjowana przez ATI ale dopiero teraz wprowadzona z racji tego, że nie było sprzętu by to móc pociągnąć.

Sammael, DX10 ma małe różnice, ale DX11 to zupełnie inna historia. Jednakże w Stalkerze nie masz co porównywać, bo to była zabugowana gra, teraz działa znacznie lepiej a dym wolumetryczny daje radę, tak samo jak efekt deszczu.

DX11 wprowadza wiele bajerów na poziomie teksturowania typu displacement bumpmap, nie dość, że masz wrażenie iż płaska powierzchnia wydaje się być 3d (cienie i światło) to teraz dodatkowo tworzy iluzję prawdziwej powierzchni. Na przykładzie tekstury kostki brukowej widać, że z płaskiej tekstury na DX9 (tylko bumpmapa i specular lightning) robi się bardzo przekonująca kostka brukowa (z wypukłościami, rowkami pomiędzy kostką itp itd).

Małe a cieszy. Różnica też ma być taka iż DX11 jest dużo bardziej przyjazny dla programistów.
2009-12-13 22:13:52
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona: Poprzednia  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

 


Powered by phpBB