Wspólne forum dyskusyjne stron:
www.aliens.ibt.pl
aliens.g4sa.net
www.fiorina.prv.pl

| PROFIL | REJESTRACJA | LOGOWANIE | SZUKAJ | TEMATY | UŻYTKOWNICY | PRYWATNE WIADOMOŚCI |
<< Poprzedni temat :: Nastepny temat >>   Strona: Poprzednia  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu
Autor Temat: Aliens vs. Predator (nowa gra)
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 338



wlasnie skonczylem grac w singla alienem i moim zdaniem qpa, chodzenie po scianach z tym klawiszem przeskoku zje*ali - w pierwszym avp jakos tak plynniej chodzilo sie po scianach a tu trzeba sie zatrzymac i nacisnac inny klawisz. taksamo z wchdozeniem do przeowdow wentylacyjnych jak za bardzo sie zblizyles to napis sie nie pojawil i juz nie mogles wejsc klawiszem - trzeba sie troche cofnac i dopeiro wtedy... przez to plynnosc gry jest troche skopana. przez te klawisze przeskoku praktycznie caly czas lazilem po ziemi bo po scianach i suficie jakos tak niefajnie... no i inteligencja marines i robotow nie byla ich najmocniejsza strona...

pozostal mi jeszcze tylko predzio...
2010-03-07 11:57:09
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Cytat:
a tu trzeba sie zatrzymac i nacisnac inny klawisz


KE? Lol... to jakoś tak dziwnie grasz, jak Alienem grałem ani na sekundę się nie zatrzymywałem. Skoro podbiegasz za blisko do wentylatora to sie nie dziw, trzeba planować z wyprzedzeniem.

Jak chcesz biegać po sufitach to używaj skoku, automatycznie wskoczysz na ścianę/sufit jeśli w czasie skoku na nią spojrzysz. A jak trzymasz przycisk "transition" to przecież sam wbiega na wszystko (ustaw sobie pod przyciskiem myszy, np. środkowa rolka).
2010-03-07 14:55:30
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Dill-On




Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995



właśnie miałem o tym pisać - w ustawieniach jest opcja żeby Alien wchodził na ściany automatycznie, bez wciskania klawisza
____________________________________
http://alienschamber.blogspot.com/

[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
2010-03-07 16:05:26
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 7280383 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Też jest taka opcja fakt.
2010-03-07 17:18:58
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
CIACHO
"GAME OVER, MAN!"



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-11
Posty: 830



To wchodzenie to też właśnie jedna z rzeczy które mnie strasznie wkurzają - automatyczne jest do bani - nie lubie i chce miec pod przyciskiem, a pod przyciskiem właśnie jest opóźnienie którego nie było np w avp2... Biegniemy, biegniemy i jak widzimy sciane daleko i wiemy ze na nia chcemy biec to nie ma problemu. Ale jak stoimy czy walczymy pod sama sciana a automat jest wylaczony i teraz chcemy nacisnac sobie przycisk i wbiec to jest sekundowe opuznienie i najczesciej sie ginie... Skad wzieli ten porabany pomysl - zeby ten przycisk przytrzymywac sekunde - to ja nie wiem... ale ktokolwiek to wymyslil jest kompletnym idiota...
____________________________________
"I AM READY MAN, READY TO GET IT ON!"
2010-03-07 21:44:50
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 1540119 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



To jak chcesz nie mieć opóźnienia to trzymaj cały czas przycisk. Ja z tym problemu nie mam żadnego.
2010-03-07 23:46:12
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
CIACHO
"GAME OVER, MAN!"



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-11
Posty: 830



Corvax napisał:
To jak chcesz nie mieć opóźnienia to trzymaj cały czas przycisk. Ja z tym problemu nie mam żadnego.


Kek?!
A ja mam.
To jest bez sensu po prostu.
Jakbym chciał trzymać cały czas to bym właczył automat...
Na forum setama też na to masa ludzi narzeka, opóźnienie w podnoszeniu broni po stronie marines też mi sie nie podoba - ale to sie daje znieść, to przy bieganiu po ścianach obcym jest niezwykle drażniące dla wszystkich którzy nie używaja "automatycznego przeskoku".
____________________________________
"I AM READY MAN, READY TO GET IT ON!"
2010-03-08 09:48:59
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 1540119 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Narzekacie jak baby ;P.

Ja osobiście jak nie chce by mi alien gdziekolwiek zwalniał to odpowiednio wcześnie wciskam scroll w myszce odpowiadający za transitioni wtedy nie mam żadnych zwolnień, poza tym używam często skoków do przemieszczania się po ścianach i sufitach.
2010-03-08 12:03:43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 338



teraz zaczalem grac predziem i jak na razie... tez qpa... musze napier..alac tymi ostrzami bo dzialko sie zaraz wyczerpuje... przez to postac jest taka slaba... a gdzie dysk... a gdzie dzida... gdzie jakis gun... (wiem ze dopiero potem - I hope), ale czemu od razu nie zaczyna z calym ekwipunkiem...

kamuflaz tez pasciarsko dziala, marines (w przypadku obcego tacy glupi) tutaj od razu widza gdzie jestes, nie mozna sie kryc i spokojnie zaaplikowac apteczki... no moze sie pozniej rozkreci...
2010-03-08 20:28:31
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Po pierwsze, Plasma Caster nie służy do ciągłego napieprzania, cała zabawa predatorem polega na walce wręcz, wtedy predator walczy honorowo. Działko jest po to by wyrównać szanse gdy strzela do Ciebie kilku marines lub androidów.

Kamuflaż działa idealnie, ale nie zdziw się jak zaczeniesz się ruszać przed marinesem, że cie zobaczy. W końcu mają po coś wykrywacze ruchu prawda? Kamuflaż jest bomba, bo jak stoisz w miejscu to marines potrafi Ci przejść metr przed nosem i Cię nie zauważy.

To, że nie mamy dostępu do całego arsenału to zagrywka gameplayowa, byłoby za łatwo mieć wszystko od razu z kilku przyczyn.

Tylko miny i plasmacaster zużywa energię.
Dysk i włócznia (obie rzeczy rzucamy) wracają automatycznie i nie zużywają energii.

Więc jeśli miałbyś dostęp do reszty broni to nie byłoby co zbierać.
Fajnie jednak gdyby po przejściu kampanii istniała możliwość zagrania z pełnym arsenałem lub gdyby dali opcję Skirmish z marines i/lub alienami.

Z drugiej strony gdybyśmy mieli zaczynać ze wszystkim to czemu marinesowi nie dać od razu wszystkich broni na początku? To trochę bez sensu nie uważasz ;] ?

Co prawda osobiście wolałbym motyw z wracającym dyskiem tylko jeśli dobrze nim rzucimy, to samo tyczy się włóczni (którą nie można machać niestety Sad ). Zaś przywoływanie powinno kosztować nas energię, no ale w ten sposób nie kończy się tak szybko nasza bateria.

Jednakże w tej części AvP cała zabawa polega na tym, że zakradamy się lub tak obezwładniamy przeciwnika by móc zrobić z niego trofeum. W to trzeba się wczuć. Jak ktoś próbuje przejść grę strzelając plasmacasterem non stop to się nie dziwie, że mu się nie podoba.

PS. Johny żadnego Gun'a nie ma, bardzo dobrze, że z tego zrezygnowali, bo bronie bardziej odpowiadają Predatorom z filmów. Scatter gun, który został zaprezentowany w AvP, a potem w AvP2 to wymysł na potrzeby gry. Zabawny ale mija się z celem.

Jeśli chodzi o odwzorowanie Predatora to w tej części wypada najlepiej. Szkoda tylko, że brakuje broni do wystrzeliwania siatki oraz włóczni którą nie da się pomachać. Reszta jest dobrze.
2010-03-08 22:15:21
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Dill-On




Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995



Brak siatki jest smutny ale da się przeżyć.
Gorzej z włócznią, która jest ale nie daje tego co powinna.

I chciałoby się czasami przykucnąć gdzieś na gałęzi żeby poobserwować marines z góry...
tak dla wczucia się w rolę Wink
____________________________________
http://alienschamber.blogspot.com/

[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
2010-03-10 17:52:20
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 7280383 Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Mnie osobiście włócznia bardzo się podoba, szkoda tylko, że po prostu nie ma alternatywnego trybu walki nią. Tutaj pojechali pod tym względem po całej linii.
2010-03-10 20:06:24
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 338



skonczylem calosc, podsumowanie: mieszane uczucia. jako fan obcego i predzia oczywiscie zaliczenie tej gry to dla mnie obowiazek, ale jesli odrzucic to uniwersum to wychodzi z tego kiepawa gierka - krotka (kilka krotkich plansz), pelna glupich ograniczen (brak kucania, dzungla w postaci wawozu), z marna a.i. poprzednie czesci lepiej wspominam - gdyby im wstawic obecna grafe wyszloby z tego cos lepszego. mam tylko nadzieje ze olbrzymia sprzedaz tej czesci przyczyni sie do powstania innych tytulow z uniwersum.

btw. steam sucks po raz pierwszy mialem do czynienia z tym badziewiem (brak mozliwosci wyboru miejsca instalacji?) i nigdy wiecej...
2010-03-10 23:17:17
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Cytat:
btw. steam sucks po raz pierwszy mialem do czynienia z tym badziewiem (brak mozliwosci wyboru miejsca instalacji?) i nigdy wiecej...


Nie steam tylko you suck ;P. Da się ustawić miejsce docelowe. Świetny system, chciałbym by wszystkie moje gry można było w steamie zarejestrować.
2010-03-11 00:14:14
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Dill-On




Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995



Steam wywołuje u mnie mieszane uczucia...

Jednak drobne wady przysłania większa ilość zalet Wink
____________________________________
http://alienschamber.blogspot.com/

[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
2010-03-11 09:01:11
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 7280383 Odpowiedz z cytatem
SAMMAEL
Not bad for a human



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1242



Moje 3 grosze Wink

Na razie grałem z godzinę Marinsem, grafikcza bardzo ładna, chodzi płynniutko i w ogóle cacy ale...

eh no ponarzekam chwilkę, najpierw lekkie sprawy - brak kucania i skakania (to cos to podryg a nie skok;) )
brak możliwości "przyłożenia broni do barku" Wink po COD, Rainbow itp. tak przyzwyczaiłem się do strzelania mierzonego że walenie z biodra mnie razi Wink pewnie nie wpływa to w tej grze na celność ale estetycznie razi;)

i teraz konkrety:

Obcy - powolne to to strasznie, na większej przestrzeni można biegać dookoła niego Razz
- zadaje zdecydowanie za małe obrażenia (tryb normal)
- dla odmiany całkiem wytrzymały, w porównaniu do poprzendnich cześci, powiedziałbym że nawet BARDZO Wink

i najgorsze co nie podobało mi się już przy pierwszych zajawkach - walka wręcz z obcym :/ dobrze że uderzenie pistoletem nie zadaje obrażeń tylko odpycha/powala bo inaczej byłby to bardziej efektywny sposób zabijania niż nabój :/

mimo gra ma klimacik, przyśpieszyć obcych, zwiększyć obrażenia i już byłoby lepiej (jakiś modzik?Smile )
____________________________________
Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
2010-03-17 13:30:57
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393



Obcy w późniejszych etapach są zwinniejsi, ale fakt na początku to są powolni jak ślimaki. Polecam jednak przejść grę od razu na hardzie.

Co do strzelania z biodra, no to byłby plus, ale jako, że w poprzednich częściach tego nie było to mi to nie przeszkadza, dużo bardziej cieszy mnie alternatywny tryb strzału pod tym względem.

Co do szybkości obcych, zagraj sobie w tryb Survival, na początku też chodzą powoli, ale już po 5-6tej fali nie będziesz wiedział skąd się pojawiają ci na plecach lub przed ryjem, a najczęściej skubańce spadają z sufitu i od razu cię siepią.

M multiplayerze to już w ogóle. Obcy płynie po każdej powierzchni jak na wyścigach pił spalinowych i często ciężko zareagować jak mamy wprawnego gracza za przeciwnika.

Btw. Wiecie już, że od około 2óch tygodni są dedykowane servery?
2010-03-17 14:11:22
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
bether




Private First Class
Dołączył: 2007-09-14
Posty: 53



Hey.
Mam problemik z serwerem dedykowanym postawionym na moim kompie otóż nie mogę się połączyć grą z tego samego kompa. To chyba źle?

Edit:
Już doszedłem do tego jak ma byćSmile
Stawiam server dedykowany. Łączę się do niego poprzez LAN. Inni łączą się przez internet i gramy razem.

PS.
Już na dniach ma wyjść beta 3 dedyków i to sporo poprawiona oto oficjalny changelog:

" PC Patch 3 & Dedicated server Beta 3 Release notes - 19/03/10
PC patch 3 and Beta 3 of the Dedicated server has been uploaded to Valve and we have asked them to make it live. ETA is unknown, but it should be today.

Release notes are as follows;


Game Client

New Features:
- In multiplayer damage from the Predator's Smart Disc has been reduced, unless it's a headshot.
- In multiplayer minor hits from the Predator's Plasma Caster bolts will no longer knock down enemies.
- When joining a dedicated server on which a round is in-progress you now have a limited time to choose your species/team and skin before entering the game, if the game mode and server settings allow this.


Bug Fixes:
- Fixed clients not always being correctly notified that the game had ended.
- Improvements to the networking code used in dedicated server games to increase stability and reduce pings.
- DX11 optimisation when using tessellation
- Fixed DX11 gamma controls on NVIDIA boards
- Return to the server browsing screen instead of top-level menu when you fail to join a server
- Fixed the lobby timer not always displaying correctly on clients.
- Improved 'SayTeam' console command
- Improvements to ranked matchmaking
- Fixed occasional problems with peer-to-peer games after playing on a dedicated server
- Fixed rare multiplayer bug where all players would be disconnected during level load if just one of them had a network problem during the load.
- Fixed a cause of clients sometimes getting disconnected when pressing ALT+TAB or ALT+ENTER on the end-game scoreboard.
- Fixed predators being able to cancel other players’ Plasma Caster Lock-on.


Dedicated server

New Features:
- Dedicated server no longer needs the Steam client to be running.
- Dedicated server can use DLC maps.
- New console/config file commands for dedicated server for friendly fire, team balancing and species balancing options.
- New console command to set a Message of the Day
- When joining a dedicated server on which a round is in-progress you now have a limited time to choose your species/team and skin before entering the game, if the game mode and server settings allow this.
- The dedicated server now installs to a standalone directory, and the install size is now ~2.2GB instead of 15GB
- Improved feedback and output for various console commands
- Improved server console output when players disconnect
- Improved server console output when there are problems starting the server
- Additional server console output about the Steam connection
- The dedicated server will now also be available via the “HLDSupdate” tool. Please note that while we believe there should be no problems as both the Steam Client version and the HLDSupdate version are identical, we cannot test the HLDSupdate version without making it available to everybody. Server administrators are advised to install and use the HLDSupdate version using their discretion.

Bug Fixes:
- Prevent "Adding Master Server" console output looking corrupted.
- Fixed team selection not working for the first map hosted on a dedicated server
- Made the ban list file have the server’s port number appended so multiple instances on the same hardware are independent
- Improvements to the networking code used in dedicated server games to increase stability and reduce pings.
- Fixed cause of clients thinking the host had disconnected at the end of a game which actually ended normally.
- Fixed predators being able to cancel other players’ Plasma Caster Lock-on.
- Fixed an issue where dedicated servers left idle for an extended period of time would result in the first match played having the clients "running around without their bodies attached".
- Setting the Autostarttime to "0" now correctly turns this feature off, rather than attempting to instantly start the match upon players returning to the lobby and kicking all the clients.

Additional note:
Due to some improvements to the networking code, the new server and client are not compatible with the old versions. Clients who have not yet restarted and updated their game will not see updated servers in the in-game browser and conversely, any servers that have not been updated will no longer be visible in the in-game list for clients who have applied the update. Both new and old servers will be visible in the Steam Client server list but players will see an "Incompatible Version" error message if they attempt to connect to server which has not been updated."
____________________________________
fan of Alien


Ostatnio zmieniony przez bether dnia 2010-03-20 19:02:57, w całości zmieniany 1 raz
2010-03-20 08:51:03
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
SAMMAEL
Not bad for a human



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2003-02-26
Posty: 1242



Ta gra pod pewnymi ważnymi względami to TOTALNE DNO!

Gość który przepuścił to przez testy musiał być upośledzonym Debilem. Gdybym przypadkiem KUPIŁ ten chłam, w tej chwili cd fruwneło by właśnie za oknem.

Magazynuje amunicje do smarta, mam max HP i apteczek, ruszam na Waylanda i... po zgonie wgrywa się checkpoint w którym mam minimalne HP, 1 apteczke - M41 z 86 nabojami (KURWA MIAŁEM SMARTA I 300 pierodlonych naboi)

i jak tu sie nie wkurzyć? co za idioci piszą takie gry? Bogowie jak ja się ciesze że ściągnełem tą gre, za takie produkcjie i kwiatki programiści powinni przymierać głodem.
____________________________________
Nie dyskutuj z idiotami, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu a potem pobiją doświadczeniem.
2010-03-20 13:39:04
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
bether




Private First Class
Dołączył: 2007-09-14
Posty: 53



@SAMMAEL, multiplayer jest prześwietny ma kilka błędów większych lub mniejszych, ale raczej kampanie singlowe nie umywają się do rozgrywek w sieci. Nikt kto kupił tą grę nie zrobił tego dla single playera.
Ja zanim wyszła gra zassałem z neta i skończyłem grę w singlu Alienem i Marines, a Predatorem nie zdążyłem, bo kupiłem oryginał i tylko multi się teraz liczy:)
____________________________________
fan of Alien
2010-03-20 19:08:03
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona: Poprzednia  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

 


Powered by phpBB