Autor |
Temat: ALIENS COLONIAL MARINES |
Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 338
|
HICKS napisał: | WY budują bazę w kilkanaście dni |
to akurat sobie wyobrazam, przylatujace potezne transportowce WY zapakowane gotowymi modulami, ktore zostaja rozmieszczone na powierzchni, a technicy tylko spinaja je ze soba. To swiadczyloby o potedze tej firmy i desperacji, ze za wszelka cene chca zdobyc i rozgryzc gatunek obcych...
na forum steama jest ponoc watek, w ktorym gracze ostro wzieli sie za poprawianie wersji pecetowej i wystarczy przegrac jakies pliki ini i mozna znacznie poprawic grafe, a nawet AI NPC. Ja juz gre przeszedlem i odinstalowalem, wiec nie mam ochoty sie w tym grzebac...
|
|
2013-02-21 09:48:21
|
|
Delano
I ain't that good.
|
First Lieutenant
Dołączył: 2003-12-22
Posty: 436
|
|
2013-02-21 10:39:13
|
|
HICKS
I'm here, baby! I'm here!
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1815
|
Delano napisał: | johnny napisał: | HICKS napisał: | WY budują bazę w kilkanaście dni |
to akurat sobie wyobrazam |
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba w gierce jest mówione, że akcja dzieje się 17 TYGODNI po Aliens, więc WY miało ponad 4 miesiące na przylot i postawienie kontenerowej bazy. |
Nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że inżynier który stawiał bazę powiedział w audiologu że zajęło im to kilkanaście dni. ____________________________________
|
|
2013-02-21 12:01:00
|
|
Delano
I ain't that good.
|
First Lieutenant
Dołączył: 2003-12-22
Posty: 436
|
HICKS napisał: | Nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że inżynier który stawiał bazę powiedział w audiologu że zajęło im to kilkanaście dni. |
Może być - do audiologów się nie przykładałem bo były mocno nudne.
I za forum AVP Galaxy (http://www.avpgalaxy.net/forum/index.php?topic=47445.0):
Cytat: | Theres an interesting file in \Aliens Colonial Marines\PecanGame\CookedPCConsole called "dlc0_TrainingMarine.upk"
make a backup of another file (the first level) called "SULC05_Base.upk" and "dlc0_TrainingMarine.upk"
I did this in offline mode so i didnt anger the steam gods or anything. now rename the "training marine" file to match the "SULC05_Base.upk" file. Yea, youre trying to fool the game into loading the trainer, thinking its the real first level. funny thing is that it works. : ) Enjoy... |
____________________________________ Weylan-Yutani: Brewing better beer.
|
|
2013-02-21 12:10:38
|
|
Private First Class
Dołączył: 2007-09-14
Posty: 53
|
Może oszalałem, ale kupiłem właśnie "Season pass" za 84,90 zł ____________________________________ fan of Alien
|
|
2013-02-23 18:36:13
|
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393
|
A ja kasę przeznaczoną na A:CM przeznaczyłem na Talisman: The City, przynajmniej money well spent . (dla niewtajemniczonych to angielska wersja dodatku do Magii i Miecz)
|
|
2013-02-24 01:41:03
|
|
Private First Class
Dołączył: 2007-09-14
Posty: 53
|
Gry role-playing są bardzo fajne i bardzo wciągające, jednakże nie dla mnie. Ja osobiście jeżeli nie gram w gry o Obcych to zagłębiam się w serię Battlefield ostatnio BF3 Bardzo lubię latać tam samolotami ____________________________________ fan of Alien
|
|
2013-02-24 09:51:37
|
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393
|
Ja często gram ze znajomymi przy piwie, więc logicznym jest żeby napędzać kolejne wieczory nowymi dodatkami . Zaś przy prawie 3000 kart talisman w tym momencie jest najbardziej losową i unikatową planszówką RPG jaką w życiu widziałem, mamy za sobą co najmniej 30 sesji i żadna nie była nawet podobna do siebie i wszyscy się dobrze bawią (zwykle w 6-8 osób przy stole )
W BFa 3 też grywamy hehehe.
No ale odchodzimy od tematu.
Ja ze swojej strony przyznaję, nie ściągnąłem i nie mam ochoty na to nawet patrzeć. W moich oczach gra jest idealna na trailerach i niech tak zostanie.
|
|
2013-02-24 11:36:33
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
O nie, niemoglbym tak. Umarlbym z ciekawosci ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2013-02-24 11:59:32
|
|
Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1393
|
Ja umarłem trochę w środku jak zobaczyłem te oceny i wasze komentarze . Zostanę przy moich ukochanych AvP
|
|
2013-02-24 12:04:33
|
|
Private First Class
Dołączył: 2007-09-14
Posty: 53
|
Trochę się przekonałem do multiplayer'a
Lubię grać Obcym, ale wychodzi mi to strasznie niezręcznie
Niestety brak server browsera i dedyków jest sporym minusem tej gry.
Mam jednak cichą nadzieję, że to dodadzą i naprawią sporo bugów w trybie multi.
Natomiast jak wspomniałem wcześniej dobrym pomysłem jest wyszukiwanie rozgrywek przez program Tunngle w trybie LAN, wyszukuje w trybie błyskawicy tak jakby grało kilkanaście tysięcy graczy ____________________________________ fan of Alien
|
|
2013-02-24 15:31:32
|
|
Sergeant
Dołączył: 2010-07-21
Posty: 101
|
Zagrałem, posiedziałem, przemyślałem.. No cóż, oprawa graficzna jest za słaba jak na 2013r, AvP (2010) wygląda znacznie lepiej. Jednak nie grafika jest tutaj najważniejsza. Co do klimatu, całkiem niezły ale tylko momentami, najbardziej klimatyczne jest chyba centrum dowodzenia na Hadley's Hope oraz sam statek Sulaco Wtedy naprawdę można poczuć to, co towarzyszyło nam oglądając film. Co do broni - tutaj można by długo dyskutować. Gdzie on to wszystko mieści? Mogli chociaż zadbać o lepsze dźwięki dla karabinu pulsacyjnego, jednak na upartego, przyjąłbym obecną wersję. Boli mnie jeszcze fakt, iż amunicji jest mnóstwo, leży niemal wszędzie, praktycznie nigdy nam jej nie brakuje. Wykrywacz ruchu, jak ktoś wspominał wcale nie jest w tej grze potrzebny, chyba, że do sprawdzenia aktualnego celu misji. Muzyka, nawet niezła. Na LV-426 bardzo ładnie wygląda otoczenie oraz krajobraz, nie można tutaj zarzucić nic negatywnego. Obcy są słabi, większe wyzwania rzucają najemnicy z WY. Mimo wielu bugów, da się w to grać
|
|
2013-02-24 18:15:00
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1961
|
Po tym wszystkim co przeczytałem to trochę się cieszę że nie mam sprzętu na którym dałoby się odpalić ta grę. Po obejrzeniu filmu z videogamera który wkleił Turek dosłownie opadły mi ręce, jak można było odwalić taką lipę? AvP z 1999 wgniatał w fotel klimatem, człowiek ryzykował zawałem serca. Niestety późniejsze produkcje to już równia pochyła. Choć pewnie i w CM w końcu zagram.
|
|
2013-02-25 15:19:23
|
|
Second Lieutenant
Dołączył: 2008-01-24
Posty: 339
|
Suchy napisał: | Po tym wszystkim co przeczytałem to trochę się cieszę że nie mam sprzętu na którym dałoby się odpalić ta grę. Po obejrzeniu filmu z videogamera który wkleił Turek dosłownie opadły mi ręce, jak można było odwalić taką lipę? AvP z 1999 wgniatał w fotel klimatem, człowiek ryzykował zawałem serca. Niestety późniejsze produkcje to już równia pochyła. Choć pewnie i w CM w końcu zagram. |
Bez przesady - AvP2 jest nadal niedoścignionym wzorcem (przynajmniej dla mnie). AvP miało klimat a AvP2 miało jeszcze lepszy klimat ze względu na fabułę. Najbardziej zapadła mi w pamięci misja gdzie na własną rękę marine idzie do gniazda obcych by odnaleźć swoją sierżant by potem zapieprzać jak struś pędziwiatr przed hordą obcych. ____________________________________ Some men just want to watch the world burn.
|
|
2013-02-25 16:09:24
|
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1961
|
Fabuła bardziej rozbudowana była w AvP2 to fakt. Ale klimat rujnowała muzyka. Nuta przechodziła w dynamiczniejszą na 10 sekund przed jakąkolwiek akcją co kompletnie psuło element zaskoczenia. Takie łopatologiczne zapowiadanie „uwaga uwaga zaraz coś się wydarzy”. Nie podobało mi się to strasznie. Ale w multi lubiłem zagrać. Ciekawe czy wyjdą jakieś fanowskie patche choć trochę ratujące CM.
|
|
2013-02-25 16:24:22
|
|
Cannon fodder
Dołączył: 2013-03-14
Posty: 2
|
Witam , jestem tutaj nowy. Co do tematu.
Wyszły w marcu pathe na xboxa i ps3. Na PC ma wyjść później i wprowadzić sporo zmian które będą dopiero dostępne później dla konsolowców. Jest szansa na poprawienie błędów i grafiki. Wersja na targach w trybie multiplayer jest prawie identyczna tylko , że ma lepszą grafikę.
Więc pozostaje czekać na patha który został oficjalnie zapowiedziany.
Btw. Z chęcią z kimś pogram bo mało osób które znam gra w tą grę.
Steam: *BLASTAA*
|
|
2013-03-14 15:43:45
|
|
HICKS
I'm here, baby! I'm here!
|
MODERATOR
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1815
|
You can't polish a turd ____________________________________
|
|
2013-03-14 16:04:13
|
|
Cannon fodder
Dołączył: 2013-03-14
Posty: 2
|
Cytat z oficjalnego forum gearboxa :
Cytat: | "The PC update is currently in the final stages of testing and expected to roll out within the next week.
This update contains the changes that were in the recent update for the Xbox 360 and PlayStation 3 versions, along with some additional changes that will be part of future updates for the Xbox 360 and PlayStation 3. This update also includes several PC-specific changes, notably: improved texture resolution, various visual improvements, the addition of a mouse smoothing option, and some fixes for PC-only crashes.
As this update is rather large, those players with limited or bandwidth-capped access may want modify their auto-update settings by right-clicking Aliens: Colonial Marines in their Steam Library, choosing Properties and selecting the Updates tab.
Update notes will be posted as they become available. " |
|
|
2013-03-15 01:06:20
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
Graliscie juz z nowym patchem? Grafika faktycznie poszla troche naprzod, ale wiadomo ze to nie rewolucja, tylko poziom ktory powinien byc od poczatku! Nareszcie pojawia sie np. pekniecie szyby po uderzeniu ciala jednego z marines o oszklony sufit. Cos co bylo w trailerze a nie pojawilo sie w grze. Szczegol, ale od szczegolow zalezy przeciez doskonalosc. Najwieksza zmiana jest wszechobecny efekt szumu. Kazda scena w grze wyglada teraz jak nagrana na kasecie VHS, co pasuje do gry bazujacej na filmie Camerona, ktory jak pamietamy zostal nagrany na tasmach miernej jakosci. Nie oszukujmy sie - efekt nie tylko dodaje klimatu, ale jednoczesnie idealnie maskuje przestarzaly engine grafiki. Byc moze to glowne zadanie tego efektu, lecz pomimo tego - jestem na tak. Poprawione zostaly efekty swietlne. Teraz naprawde ciesza oko, a latarki marines maja niebieska poswiate. Jak w filmie. Doceniam.
Zmieniona zostala animacja pierwszego ataku Obcego (na gorsza!). Mam wrazenie, ze inaczej wyglada tez Obcy gdy otrzyma cios kolba, ale moge sie mylic. Na pewno Obcy sa faktycznie bardziej agresywni, przez co poziom trudnosci gry wzrasta. Nadal jednak jest to ten sam produkt pelen niedopracowanych elementow. Niedowierzalem gdy przez szybe ktora byla przeszkoda nie do pokonania dla Obcych, moja postac przenikala jak duch. Dla pewnosci oddalem strzal. Szyba rozsypala sie na drobne kawalki. ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2013-03-20 21:41:59
|
|
Major
Dołączył: 2008-01-20
Posty: 995
|
Przyznam, że mimo rozczarowania grą, jest to jeden z niewielu tytułów które przechodzę po raz drugi więc można powiedzieć, że jest to jedna z moich ulubionych gier.
Trzeba tylko wziąć na poprawkę, że niewiele obecnych tytułów sprawdzam. ____________________________________ http://alienschamber.blogspot.com/
[img]http://www.mediafire.com/convkey/6eb7/v2c5f7k7bdcvkhcfg.jpg[/img]
|
|
2013-04-16 14:24:40
|
|
|