Wspólne forum dyskusyjne stron:
www.aliens.ibt.pl
aliens.g4sa.net
www.fiorina.prv.pl

| PROFIL | REJESTRACJA | LOGOWANIE | SZUKAJ | TEMATY | UŻYTKOWNICY | PRYWATNE WIADOMOŚCI |
<< Poprzedni temat :: Nastepny temat >>   Strona: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu
Autor Temat: Scanlation
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318

Scanlation

Yo,

Z sieci zassalem niemal wszystkie (w kazdym razie wystarczajaco duzo) komiksy z serii Alien i Predator oraz AvsP (inne mnie nie interesuja, no moze jeszcze poza Terminatorami, ale to inna bajka). No i wlasnie mi wpadl taki pomysl do glowy, coby zabrac sie za tlumaczenie takich rzeczy. Moja znajomosc angielskiego jest mniej wiecej na poziomie srednio-dobrym (pare filmow juz "przetlumoczylem") wiec czas sprobowac cos nowego. Z pewnoscia wszystkiego nie dam rady przetlumaczyc (pewnie by mi zycia nie starczylo), ale niektore perelki z w/w serii z pewnoscia moznaby przetlumaczyc. Ciekawe czy na cos takiego znalazloby sie zapotrzebowanie? Oczywiscie robilbym to dla wlasnej satysfakcji, tylko w wolnym czasie i na pewno szloby mi to wolno, ale jestem ciekaw efektu. Ktore ewentualnie tytuly warto by przetlumaczyc przede wszystkim (a ktorych nie wydano w Polsce)? Znacie jakies narzedzia przeznaczone "stricte" do takiej robotki (tzn. edycja JPG)? Dzisiaj testowalem GIMPa 2 i mysle ze by sie nadawal.

Spodobal mi sie ten termin znaleziony w sieci: "Skanlacja"...
2005-06-02 21:15:20
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



Postanowilem sie wziac za "Batman Aliens". Juz sobie powoli tlumacze - 8 stron skonczylem... Mam pytanie czy ktos mialby psiakies miejsce na upload pojedynczych stron (chocby w celu waszej oceny)? Jesli sie nic nie znajdzie, to bede wrzucal ratami (po 15 stron) na binarki a.b.p.ebooks - polezy pare dni i zniknie...
2005-06-12 18:06:38
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Suchy
F161



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1938



Wrzuc tu: http://www.imageshack.us/

Gdybym mial choc troche czasu to tez bym przysiadl do tlumaczenia, pomysl zajebisty. Mozesz wrzucic to 8 stron?
____________________________________
2005-06-14 00:10:04
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
HICKS
I'm here, baby! I'm here!



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1733



Proponuję Berserker'a. Komiks całkiem, całkiem - rysunki niezgorsze.
____________________________________
2005-06-14 12:08:41
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



dwie przykladowe strony (tylko tyle na razie, bo nie podoba mi sie wrzucanie pojedynczych jpg-ow na imageshack'a, poza tym mozliwe ze wylapia nielegalny content i to skasuja):

http://img143.echo.cx/img143/5223/batmanaliens1p058nf.jpg
http://img143.echo.cx/img143/5348/batmanaliens1p080ao.jpg
2005-06-14 19:13:31
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1391



No nawet ok, ale zmien komiks... BVA jest po prostu do kitu...
2005-06-15 18:07:36
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Suchy
F161



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1938



Elegancko. Ale tak jak Hicks proponowalbym Berserkera. A co do programu to ja bym sie decydowal na Photoshopa. Ale zalezy komu w czym wygodniej.
____________________________________
2005-06-16 13:45:25
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
CIACHO
"GAME OVER, MAN!"



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-11
Posty: 828



Wyglada to niezle - tylko jak radza inni - jak tlumaczyc to cos fajnego...

Gimp jest niezly - photoshop oczywiscie bije go na glowe pod wzgledem mozliwosci - ale do takiej roboty gimp jest programem az nadto wystarczajacym!
____________________________________
"I AM READY MAN, READY TO GET IT ON!"
2005-06-16 19:39:12
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 1540119 Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



Jak juz zaczalem, to skoncze. Nie lubie zostawiac roboty nie dokonczonej. Moze jak bede mial ochote to wezme sie pozniej za Berserkera, ale teraz szkoda mi byloby wywalic te kilkanascie stron Netoperka do smieci. Kiedys przeczytalem na szybcika wszystkie te komiksy (juz zbyt wiele z nich nie pamietam), ale wlasnie po "Batmanie i Alienach" pozostalo mi takie wrazenie, ze nie byl to kichowaty komiks.

Gimp jest spoko, w sumie tylko 10 MB i za darmo.
2005-06-16 21:36:32
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Corvax
Hell awaits...



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2004-09-02
Posty: 1391



Przetłumacz najlepiej Berserkera albo Stronghold. Po Labiryncie chyba jeden z lepszych komiksów świata Aliens.
2005-06-17 00:30:18
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



wlasnie skonczylem tlumaczyc Netoperka part 1 of 2. wrzucam na a.b.p.ebooks przez tpi. prosze o sciaganie i (o ile sie spodoba)rozdystrybuowanie Smile bo nie bedzie repostow (mam wolne lacze).
2005-06-20 19:55:15
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Rogue
Hisss Majesty



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1319



Jak, gdzie, na co wrzucasz ? Poprosze o linka, to chetnie sciagne Very Happy
____________________________________
SHIT HAPPENS
2005-06-20 23:22:10
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 4152914 Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



grupy dyskusyjne bin - alt.binaries.pl.ebooks - przydatny link http://www.binaries.bigg.pl/ przykladowy program do sciagania grabit.
2005-06-21 07:13:20
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Rogue
Hisss Majesty



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1319



To jakies p2p ? jesli tak to sękju, ja nie moge zasysac Smile
____________________________________
SHIT HAPPENS
2005-06-21 08:48:30
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 4152914 Odpowiedz z cytatem
CIACHO
"GAME OVER, MAN!"



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-11
Posty: 828



jak zrobisz calosc to daj znac - "zaparkuje" sie to gdzies u mnie na ftp... Smile
____________________________________
"I AM READY MAN, READY TO GET IT ON!"
2005-06-21 11:28:58
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 1540119 Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



no, w koncu wymeczylem (mialem malo wolnego czasu) druga czesc BatmanAliens. wlasnie teraz wrzucam raz jeszcze czesc pierwsza i (po raz pierwszy) druga na alt.binaries.pl.ebooks

enjoy
2005-08-07 19:38:57
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Rogue
Hisss Majesty



Lieutenant Colonel
Dołączył: 2002-03-14
Posty: 1319



No, czyli znówu jakieś zasrane p2p chyba Shocked

Ciacho, wrzuć to w końcu na ftp !

Sluchajcie, może się zrzucimy na wódkę dla Ciacha, i delikatnie zasugerujmy AKTUALIZACJĘ ? hmmm ? Laughing
____________________________________
SHIT HAPPENS
2005-08-07 19:42:15
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora 4152914 Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



to nie jest p2p, wlasnie wiekszosc osob ktore maja poblokowane mozliwosci sciagania przez p2p nagminnie korzystaja z binarek. sciagnij grabit-a, wskaz mu serwer news.tpi.pl, sciagnij wszystkie grupy dyskusyjne (refresh grouplist), odfiltruj polskie grupy binarne (alt.binaries.pl) i zasubskrybuj a.b.p.ebooks i potem prawym klawiszem (full update) i w prawym oknie zobaczysz artykuly - potem wystarczy kliknac na to co cie interesuje zeby sciagnac. tyle.
2005-08-07 20:41:24
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
johnny




Second Lieutenant
Dołączył: 2003-07-12
Posty: 318



sprawa stara, ale ostatnio sobie przypomnialem i majac chwile wolnego czasu wrzucilem moje wypociny na rapidshare. oto link:

http://rapidshare.de/files/25988565/BatmanAliensPL.rar.html

milego czytania...
2006-07-16 14:34:25
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Suchy
F161



MODERATOR
Dołączył: 2002-03-15
Posty: 1938



RESPECT Jest szansa na wiecej? Surprised
____________________________________
2006-07-18 14:13:33
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następna Tematy    Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

 


Powered by phpBB